Obserwatorzy

niedziela, 7 kwietnia 2013

DIY czyli zrób coś z niczego ;)

obwieś się modnie!

Ja zrobiłabym taką bransoletkę ale niestety nawet się nie biorę bo jak widzę coś a la szydełko to mnie jakoś odrzuca ;p

klej na ciepło, farba

Bardzo fajny pomysł na przechowywanie żywności kawy,herbaty itd. ale chyba pomoc mężczyzny niezbędna.
...

Te bransoletki widziałam w sklepach bardzo często a można zrobić ją samemu za grosze.

naszyjnik

Dodaję naszyjnik ale nie jest zbytnio w moim typie ale jeśli wam się podoba to do dzieła.


naszyjnik

Kolejny łańcuszek, który przerobiłabym w bransoletkę ;)

klapko/sandałki

To jest mój hit jaki znalazłam na stronie zszywka.pl.Bardzo fajne sandałki akurat przed latem zdążę je zrobić muszę tylko jakiś fajny materiał znaleźć.

bransoletki

Kolejna bransoletka ciekawe tylko czy ten drut tak łatwo wygiąć.
Fajny pomysł ;D

Nie masz stroju kąpielowego? Oto banalny pomysł na górną część stroju.

wazonik


Wazonik mnie kusi chyba go zrobię.Słoiki ma przecież prawie każdy.

1 komentarz:

  1. Świetne pomysły ! ;D

    zapraszam do siebie na konkurs:
    http://crazyworld1000.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń