Obserwatorzy

czwartek, 24 stycznia 2013

Paskudny dzień z Rossmanem

Dzisiejszy dzień był jak dla mnie okropny.Spotkałam pewną Panią, z którą od dawna mam konflikt.Jej widok zwiastował marność dnia ale najgorsza była sytuacja w Rossmanie.Ich niby 40 % zniżki na podkłady to oszustwo.Chciałam kupić jeden z nich siostrze w prezencie. Byłam nawet zaskoczona bo był to podkład z MAYBELLINE  na pompkę za 26 zł.Pomyślałam sobie,że z taką zniżką to szkoda tracić taką okazję.W kasie jednak okazało się, że musiałam zapłacić za niego 22 zł.W głowie policzyłam sobie 40% z tej kwoty i myślę sobie: ''no nie możliwe jak im to wyszło?''.Zapytałam więc jak im to wyszło ekspedientka oznajmiła, że 40% było liczone od ceny przed obniżką.Jakim cudem? To normalne oszustwo ponieważ nigdzie na plakatach, reklamie telewizyjnej nie ma informacji takiej zawartej.Nie kłóciłam się bo i tak obiecałam, że jej coś kupię ale byłam mega nabuzowana tym oszustwem.Zazwyczaj sklepy dopisują wzmiankę, że promocja nie dotyczy produktów przecenionych a ci nic takiego nie napisali! Świadome oszukiwanie klienta !!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz