Obserwatorzy

środa, 23 stycznia 2013

TESTOWANIE Z MAM CIĄG DALSZY


SZCZOTKA SOFT BRUSH


Szczotkę wybrałam ponieważ ciekawiła mnie dodatkowa funkcja czyszczenia smoczka.Dotychczas posiadałam zwykłą szczotkę z sztucznego włosia.Ta szczotka jest jednak zupełnie inna czyści smoczek i butelkę.Włosie jest gumowe.Nie trzeba jej wyparzać tylko przemyć od czasu do czasu stosowanym środkiem czystości.Ważne dla mnie jest to, że nie rysuje powierzchni.Dodatkowo dodam, że posiada oczko na którym można powiesić szczotkę w każdym wygodnym miejscu.


Poniżej przestawiam zdjęcie jak dokładnie włosie wnika w trudne miejsca butelki.


Bez problemów czyści smoczek w butelce.


Cena szczotki to 35 zł ( jak dla mnie to mogłaby być troszkę tańsza).

 MAM Feeding Set - ZESTAW DO KARMIENIA


Miseczka lekka z dwoma przegródkami w zestawie z pokrywką i łyżeczką.
Miseczka na stronie internetowe wydawała się znacznie większa ta w rzeczywistośći jest malutka.Na razie mi zupełnie wystarczy gdyż mój maluch ma na razie 6 miesięcy i dopiera zaczyna swoją drogę w poznawaniu smaków.Karmienie przy pomocy miseczki jest łatwiejsze ponieważ miseczka jest łatwa w utrzymaniu.Miseczka posiada pokrywkę więc możemy jedzonko brać nawet ze sobą na spacerek. Producent zadbał również o bezpieczeństwo maluszka ponieważ łyżeczka posiada czujnik temperatury i gdy jest jedzonko jest za gorące zmienia kolor na biały.Łyżeczka jest lekko wygięta dzięki czemu łatwiej można pokarm zaaplikować do buzi, mój synek uwielbia ja również samą gryzć zamiast gryzaczka ;p



Miseczka ma z boku nie równą powierzchnie dzięki temu można ją łatwiej utrzymać w dłoni ( niestety zdjęcie nie jest zbyt wyraźne).





Miseczka również ma według mnie lekko zawyżoną cenę gdyż kosztuje 26 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz