Obserwatorzy

środa, 30 stycznia 2013

Testowanie z AKUKU ;)

Dzisiaj opiszę wam moją opinię z testowania produktów Akuku.Jeśli kiedykolwiek myślałaś lub myślałeś, że produkty tanie są do niczego tak jak ja jesteś w błędzie.Nigdy nie oszczędzałam na swoim dziecku, myślałam, że lepiej kupić droższe niż czymś tańszym zaszkodzić. Dzięki możliwośći przetestowania produktów tej firmy zmieniłam zdanie.Myślę nawet, że złożę u nich większe zamówienie.Jak zawsze rozwodzę się nad innym tematem więc do sedna od firmy otrzymałam: 

- miseczkę ze sztućcami
- okrycie kąpielowe z kapturkiem
- pled do przewijania
- prześcieradło z gumką 

Najpierw zacznę od pledu nie mam tu zbytnio dużo do opisania ponieważ głownie o co mi chodziło to żeby nie przeciekał i żeby łatwo go się prało.Te warunki spełnił, a dodatkowo jego cena wynosi około 15 zł.Można go prać w sposób tradycyjny, wypełniony jest gąbką, zabezpieczony od dołu ceratką.

wniosek: 
- jak standardowy tylko, że tańszy !!!!

 


 Prześcieradło ze ściągaczem ( frotte) w kolorze niebieskim i cena tylko 16 zł. Miękki w dotyku.Po praniu nic się z nim nie stało ;)

Okrycie kąpielowe- mój faworyt !!!!! 

Do wyboru mamy mniejszy lub większy ( 94x94).Ja wybrałam z myślą o przyszłości ten drugi.Od razu jak otrzymałam paczuszkę rzucił mi się w oczy pięknym żółtym kolorem, niestety zdjęcia tego nie pokazują.Dodatkowo piesek przypomina mi bajkowego Reksia do, którego mam sentyment ;) Okrycie to jast połączeniem 2 w 1 ponieważ z jednej strony jest kapturek i materiał frotte jest to strona do wycierania, a z drugiej strony jest miękki materiał, który może służyć jako kocyk.Prać mozna go tradycyjnie.Cena jak za 2 w 1 bardzo mała tylko 30 zł.
Miseczka ze sztućcami : 
Jest bardzo praktyczna zawiera bowiem pokrywkę, sztućce są przyczepione do pokrywki, spód jest antypozlizgowy, miseczka posiada uszka które pozwalają na łatwe trzymanie w rączce.Kosztuje tylko około 10 zł.Czego więcej chcieć wszystkie wymogi spełnia a dodatkowo jest tania, ideał ;)

Zapraszam wiec z czystym sumieniem na stronkę http://www.akuku.com.pl

( ceny są przybliżone ponieważ na stronie ich nie znalazłam, musiałam pogrzebać na innych stronkach ;) )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz