Obserwatorzy

wtorek, 22 stycznia 2013

  Testuję  z  MAM - Recenzja 


Dzięki uprzejmości firmy MAM dostałam oto te produkty do przetestowania.Na wstępie warto wspomnieć, że firma MAM jest firmą znaną i cenioną na rynku.Nie miałam żadnych obaw zgłaszając się do testowania.




      MAM Baby Bottle 330 ml Circles




Smoczek wykonany jest z jedwabistego silikonu co sprawia, że jest on delikatny i miękki.Świetnie trzyma się w buzi dziecka, nie przesuwa się.Osobiście uważam, że jest najlepszym smoczkiem do butelki jaki miałam.Testowałam również butelkę z firmy AVENT gdzie smoczek był bardzo twardy oraz butelkę LOVI ze smoczkiem dynamicznym ale niestety ten się wciągał do butelki.Jeżeli więc się wahasz między tymi firmami polecam ci firmę MAM.



Butelka ma bardzo dokładną podziałkę, pięknie przyozdobioną.Świetnym pomysłem jest szeroka szyjka w butelce dzięki czemu przy wsypywaniu mleka nic nam nie wyleci.Poniżej zamieściłam zdjęcie powłoki ułatwiającej utrzymanie butelki.Jak wszystkie mamy wiedzą dziecko potrafi być bardzo ruchliwe i butelka musi dobrze trzymać się dłoni.Pojemność butelki to 330 ml , większej osobiście nie widziałam.Jedyny minus ale malutki to to, że butelka jest dość wysoka i bez specjalnej szczotki nie da się dna umyć.


Cena butelki jest dosyć standardowa 30,90 zł, porównywana z ceną butelki np. z AVENTA.

Dalszy ciąg nastąpi ... ;) 

Aha jeżeli chcecie przetestować produkty firmy MAM  to podaje link : 


Polecam wszystkim tę butelkę !!!!! Naprawdę nie zawiedziecie się ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz